BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, May 15, 2011

thanx for everything !!

salam n hello !!!

hey guys !! ingat lagi x sume cikgu cikgu korang???
cikgu tyme tadika , tyme sekolah rendah n cikgu tyme sekolah menengah???
mesti la korang ingat kan?? aku pun ingat sume cikgu cikgu aku..
tapi agak r..ingat ingat lupa..hehe..
tapi aku sayang cikgu cikgu aku..hehe..
especially cikgu cikgu yang mengajaq aku..

so disebabkan esok 16 Mei merupakan HARI GURU..
aku nak ucapkan SELAMAT HARI GURU kepada sume guru guru yang penah ngajar aku n sume la..hehe
aku jugak nak ucapkan SELAMAT HARI GURU kat cikgu cikgu aku kat SMKBA..
i love u all teachers..thanx for everything that u all give to me..
i will appreciate all of  knowledge since in smkba until now..
cikgu cikgu sekola 2 memang terbaek dari ladang la..hehe
nie untuk sume cikgu cikgu aku






 

i miss u all teacher especially kepada cikgu cikgu ex 5SI ..
rindu sangat kat cikgu sume..




0 comments: