BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, May 22, 2011

hang dah p..nanti aku pulak..hehe

salam n hello !!!

ok firstly i want to wish congrates kepada budak budak yang dah masuk UiTM, Matriks, n macam macam tempat lagi kan..hehe

semalam sorang kawan aku dah p sambung study dah..
walaupun dekat tapi confem confem jarang jumpa kan??? yer la cuti mana sama dah sekarang..
sedey nye !! untuk mazy gud luck tau..
study elok elok jangan lupa kami kat sini tau..
will miss u..
nie la mazy :-


dye nie amik jurusan PENGURUSAN BANK

  1. dah xley nak "menarik" dengan ang dah..hahaha(habis la kalo atyn n lia baca) hahaha
  2. dah xda dah orang yang nak amik pix kami nanti..huhu
  3. nanti xley nak tengok ang maki maki orang dah..
  4. xley men ketok ketok dah dengan ang...
hahaha...lawak r benda benda 2.. macam ang p jauh gylax uh !!
sedangkan Merbok ja pun..hehe

ang dah p dah...nanti aku pulak yang p...
huhu
rasa sedey lak nak p tinggalkan family , friends especially GK..
tapi nak wat cam na masa depan aku 2..hehe
aku belom tau lagi dapat kat mana..
26hb nie baru la tau dapat mana..

hope nanti GK dapat kuaq sama sama cam ampa kuaq ary 2..
huhu..


0 comments:

my favourite song