BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, April 27, 2011

uih !!! so busy today !!

salam n hello !!

hari nie aku bangun awal coz smlm tido awal..hehehe
tido awal pun bersebab..hehe
bangun2 jer terus g mandi coz ary nie aku de test..
so ciap2 first 2 ingat nk p ngan kwn aku..
tapi nasib la de akak aku ley la aku p ngan dye..hehe
lps abs test..aku blk rest sat..

then pkl 4 aku kuaq plak..coz teman akak aku g buat keja dye..hehe
*besa la adik yang baek la katakan.. hehehe
aku terpaksa la masuk skola 2 balik coz nak mintak pengesahan untuk akak aku 2..huhu
nasib la xde "orang" 2..hehehe
kalo xmemang kena mrh lagi r..hehe
lepas abis keja sume 2..

pkl 5 lebih kuaq lagi coz p pbe nak kena anta something plak kat orang c2..huhu
lepas 2 baru la dapat rest secukup nya..
but now !!! arrgghh !! aku nak demam balik .. huhu



k r mau out..
badan dah panas balik !! kalo letak telur pun dh ley masak pa..hehehe..

*bohong gylax kalo panas cam 2..hahaha

0 comments: